June 2014

Tip na zpívaný film: Violetta koncert

28. june 2014 at 20:24 | Deni |  KRASNA.CZ
Začátkem května se do našich kin dostal snímek s názvem Violetta koncert. Film je z produkce Disneyho a jeho vznik ocení pravděpodobně především fanynky stejnojmenného seriálu, tedy Violetta, který se u nás začal vysílat na podzim minulého roku. Pojďme se dnes ale dnes blíže podívat na už zmíněný film…

RECENZE: Kosmetika MOJE

25. june 2014 at 17:36 | Deni |  REVIEWS
Ahojte!
Dneska jsem si pro vás připravila recenzi na některé produkty české kosmetické značky MOJE. Tato značka je na trhu poměrně nová, byla založena v roce 2013 a nabízí kosmetiku za skvělé ceny. Na různých beauty blozích o ní bylo v poslední době docela dost slyšet. I já jsem dostala možnost si pár produktů vyzkoušet, přišlo mi několik produktů, jak na nehty, tak na tvář, oči a rty, takže jsem měla možnost tuto značku posoudit celkově, za což samozřejmě zástupcům této značky moc děkuji a přejdu rovnou k samotné recenzi!..

První produkt, který jsem vyzkoušela, byla řasenka, konkrétně ta s názvem Maxi. Hned potom, co jsem jí poprvé otevřela, mě zaujal kartáček. Je umělý, zužuje se a má opravdu krátké štětiny. Naštěstí pro mě, je ideální na hustší řasy, které já mám. Absolutně vůbec totiž neslepuje, řasy skvěle prodlouží, zvýrazní a vydrží celý den, vůbec mi neopadává pod oči. Řasenka pro mě byla obrovským překvapením a troufám si říct, že je nejlepší, jakou jsem kdy měla. Navíc stojí úplně směšnou cenu - 80 korun.

Empties #5

18. june 2014 at 19:06 | Deni |  BEAUTY
Ahojte!
Dnešní příspěvek budou empties, které se mi nahromadily za poslední dobu. Mám tady toho dost, od péče o pleť, přes vlasy a rty až k deodorantům. Jinak dneska jsem si konečně uzavřela známku z posledního předmětu, která mi ještě chyběla, takže se můžu naplno věnovat blogu! Sice ještě řeším všechny organizační věci, které ke konci základky patří, ale to už je teď docela v pohodě. Zpátky k empties, jdeme rovnou k prvnímu produktu!..

Schwarzkopf Gliss kur hair repair oil nutritive šampón
Balení tohoto šampónu tady mám rovnou dvě. Je hrozně fajn, úžasně voní a po dlouhodobějším používání vidím, že jsou mé vlasy opravdu v lepším stavu. Po umytí mám vlasy krásně lesklé a jemné. Navíc je balení docela velké, takže šampón dlouho vydrží.

Balea Professional balzám na vlasy
Tohle bylo, tuším, už mé druhé balení. Dost jsem si oblíbila produkty Balea z této řady. Přijde mi, že mým vlasům sedly a je to určitě i tím, že jsou určené pro hnědé vlasy. Každopádně tenhle balzám je super, určitě si ho za nějakou dobu koupím znovu.

Bioderma Sébium micelární voda
Tahle micelárka je obecně hodně známá a oblíbená. Používala jsem ji od srpna minulého roku, každý večer a někdy i ráno. Zvykla jsem si na ni, vyhovovala mi, měla jsem u ní jistotu, že mi pleť opravdu pořádně vyčistí a můžu ji doporučit.

Eveline pure control čistící gel
Tenhle čistící gel jsem si oblíbila a plánuju si v nejbližší době pořídit podobný produkt. Odličování a čistění pleti s ním bylo perfektní, nevím, co bych dál napsala.

ENGLAND // London (2014)

14. june 2014 at 22:34 | Deni |  TRAVEL
Ahojte!
Dneska přidávám fotky z Londýna, to znamená, že už je to poslední část fotek. V pondělí se ještě dočkáte new in z Anglie a tím články na toto téma úplně uzavřu...

V Londýně jsme byli vlastně všechny tři dny, které jsme strávili v Anglii, v samotném centru jsme ale byli dvakrát. Poprvé po cestě z Greenwiche do rodin, kde jsme byli ubytovaní. Jeli jsme naším autobusem na projížďku centrem, kdy jsme si prohlídli skoro všechny nejznámější památky.

ENGLAND // Windsor & Oxford (2014)

12. june 2014 at 5:52 | Deni |  TRAVEL
Ahojte!
Dneska už předpolední článek s fotkami z Anglie. Pokračuju dalším dnem, ve středu jsme navštívili královské město Windsor a univerzitní město Oxford...

Vlastně ani nevím, jak je město Windsor velké. Pohybovali jsme se jen kolem hradu, řekla bych, že to bylo centrum. Hrad se mi strašně líbil a zaujalo mě, jak je velký! Neměli jsme štěstí a královna zrovna na hradě nebyla.

ENGLAND // Canterbury & Greenwich (2014)

10. june 2014 at 7:08 | Deni |  TRAVEL
Ahojte!
Na dnešek jsem slibovala druhou část fotek, tentokrát už z Anglie, z Canterbury a Greenwiche. Fotek je zase dost a podělím se s vámi opět i o své zážitky...

Do Anglie jsme se dostali v úterý dopoledne. Ráno kolem devíti jsme jeli z hotelu k Eurotunelu. Vlak nám vyjížděl před půl jedenáctou, v deset jsme se dostali na britské ostrovy (časový posun, haha). Potom jsme jeli ještě asi hodinku autobusem, až jsme dorazili do Canterbury.

FRANCE // Paris (2014)

7. june 2014 at 0:12 | Deni |  TRAVEL
Ahojte!
Dneska (včera?!) kolem osmi hodin večer jsem se vrátila z Francie a Anglie. Jsem pořád ještě strašně nadšená, míchají se ve mně různé pocity a zároveň jsem příšerně unavená z celodenní cesty autobusem. Slíbila jsem, že sem na blog napíšu, jak celý můj výlet probíhal, a přidám taky fotky. Fotek i zážitků mám hrozně moc, proto jsem se rozhodla, že články přidám čtyři, každý z jednoho místa, které jsem navštívila. A protože první den mě čekala návštěva Paříže, tak je asi jasné, kterým místem začnu!

Jak možná víte tady z blogu nebo z facebooku, tak jsem odjížděla v neděli po poledni. Jeli jsme rovnou do Paříže, kam jsme dorazili hned ráno, tuším, že bylo mezi osmi a devíti, moc si to už nepamatuju. Každopádně jsme rovnou vyrazili do centra, protože jsme měli hodně nabitý program.